Sobota godzina 17, niedziela godzina 17.30.

WSZYSCY NA ORLEN ARENA!!! WSZYSCY NA NIEBIESKO!!!

sobota, 19 marca 2011

Wszystko się zaczyna.

A więc to już dziś. Równo ze startem najważniejszej od kilku miesięcy imprezy w polskim szczypiorniaku - Final Four Pucharu Polski, rusza też mój nowy blog. Jako że jestem kibicem Wisły, toteż tego właśnie klubu będzie przede wszystkim dotyczył ten blog. Jednakże, o innych klubach w miarę możliwości też będę pisał.
Przejdźmy jednak do najistotniejszych rzeczy. Dziś startuje wspomniany już wcześniej Final Four. Kto wygra? Chyba nikt nie wyobraża sobie w finale innej pary niż Wisła - Vive. Miedź i Warmia na pewno będą walczyć, ale daję im może 5% szans na awans do finału. to w końcu sport, tu wszystko się może zdarzyć.
Kto jednak zwycięży w finale. Ja oczywiście kibicuję mojej ukochanej Wiśle, ale Vive Kielce będzie na pewno trudnym do ogrania zespołem. Wszystko wyjaśni się już jutro. W następnym poście dokonam porównania Wisły i Vive. Zachęcam do odwiedzania mojego bloga. Pozdrawiam.

Brak komentarzy: